Seguir a CatalunyaPlural al Twitter

La Fundació Periodisme Plural necessita la col·laboració dels lectors per fer sostenibles els projectes que vol posar en marxa. El periodisme rigorós, en profunditat, de qualitat, independent, crític i amb un sòlid compromís ètic ja no és possible sense la implicació dels lectors. Quan els mitjans no són rendibles, són vulnerables a interessos que no tenen res a veure amb el servei públic de la informació. Per això el periodisme està en un veritable procés de reconstrucció que necessita l’ajuda de la ciutadania, la d’aquells lectors que volen compartir un projecte periodístic independent i lliure.

Volem crear una “comunitat de lectors” que, amb la suma de petites aportacions, facin possible una nova veu a Catalunya. Una veu que respongui a un únic interès: el periodisme. Que trenqui els cercles de silenci que intenten ocultar l’extraordinària pluralitat del país. Una veu que defensi amb honestedat la justícia social, els drets humans i una democràcia més avançada.

La Fundació Periodisme Plural ha creat la figura de Mecenes de la Fundació per arbitrar diverses fórmules d’aportació per part dels lectors i fer viables d’aquesta manera els seus projectes, encaminats a difondre els valors que comparteix amb els seus seguidors.

Hi ha diferents modalitats per fer-se Mecenes de la Fundació Periodisme Plural:

Domiciliant una quota mensual o trimestral a partir de 3 euros al mes.

Efectuant un pagament periòdic a través de PayPal.

Ordenant una transferència mensual o trimestral des d’una entitat bancària.

Realitzant una aportació única a través de domiciliació bancària o PayPal.

• Directament: Completeu aquest formulari i premeu Enviar.
  • Per correu postal: Descarregueu el PDF que trobareu a peu de plana i envieu-lo a Fundació Periodisme Plural, Avinguda Josep Tarradellas, 13, entl. 2a, 08029 Barcelona.
  • Per correu electrònic: Un cop descarregat el PDF, escanegeu-lo i envieu-lo a amics@fundacioperiodismeplural.cat

Les dades personals han de coincidir amb el titular del compte corrent
*Preguem emplenar totes les caselles del formulari

DADES BANCÀRIES

Accepto la política d’ús i privacitat d’aquesta pàgina web *
No desitjo rebre informació comercial relacionada amb la Fundació Periodisme Plural

Descarregar el butlletí de col·laboració

Seleccioneu la quantitat i seguiu els passos de la passarel·la de pagament.
Recordeu que podeu utilitzar PayPal per pagar amb qualsevol targeta de crèdit.

Subscripció

Una única aportació

Podeu ordenar la transferència del vostre compte bancari a la Caixa d'Enginyers: 3025 0900 84 1400010807. Titular: Fundació Periodisme Plural. En aquest PDF tindreu tota la informació necessària.

Descarregar el butlletí de col·laboració

No us oblideu d'enviar-nos una còpia del butlletí perquè puguem disposar de les vostres dades de contacte.

Tractament de dades de l'usuari.

Totes les dades que l'usuari pugui facilitar a FUNDACIÓ PERIODISME PLURAL a través del seu mail de contacte o del formulari de dades que es facilita en l'apartat “Mecenes de la Fundació”, s'inclouran en un fitxer titularitat de FUNDACIÓ PERIODISME PLURAL degudament inscrit en el RGAEPD, i comptarà amb totes les mesures de seguretat, necessàries i exigides per la normativa vigent en matèria de Protecció de Dades L.O 15/1999 de 13 de Desembre i el seu Reglament de Desenvolupament aprovat pel RD1720/2007.

FUNDACIÓ PERIODISME PLURAL no cedirà o comunicarà a tercers les dades recaptades sense previ consentiment exprés de l'usuari, excepte en el cas que la comunicació sigui necessària per prestar-li el servei que l'usuari ens hagi sol·licitat. Utilitzarem les seves dades de contacte per mantenir-li informat sobre les activitats i esdeveniments promocionats per la nostra Fundació.

L'usuari podrà exercitar els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, dirigint-se a FUNDACIÓ PERIODISME PLURAL, Responsable del Fitxer, a través del correu electrònic amics@fundacioperiodismeplural.cat