Lali Sandiumenge

Lali Sandiumenge és periodista, llicenciada en Ciències de la Informació per la Universidad Complutense de Madrid i diplomada en fotografía a l’Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya. Ha estat corresponsal freelance a Lima, Brussel·les, Rabat i El Caire i ha col·laborat amb diversos mitjans espanyols i catalans i amb la plataforma internacional Global Voices Online. Ha publicat el llibre “Guerrillers del teclat” (La Magrana, 2012), una recerca de quatre anys sobre els bloguers de diversos països del Magrib i el Pròxim Orient i sobre el seu paper en la gènesis de la primavera àrab. Des d’aleshores, s’ha especialitzat en l’activisme digital, l’ús d’internet per al canvi social, els moviments socials i el periodisme ciutadà, una tasca que ha anat documentant en el blog “Guerreros del teclado”. Actualment coordina Districte 15, una nova publicació digital sobre informació política i social de Barcelona ciutat.